برنامه و عکس و اهنگ

برنامه موبایل و کامپیوتر

برنامه و عکس و اهنگ

برنامه موبایل و کامپیوتر

دانلود فیلم Jumper ۲۰۰۷ با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

داستان فیلم دررابطه با  پسر بچه ای که در دوران کودکیش مادرش توسط فرد ناشناسی به قتل رسیده پدرش مرد سخت گیریه که عرصه زندگی رو برای اون تنگ کرده و مشکلات و مسائل زیاد باعث شده که اون بیشتر و بیشتر در خودش فرو بره و دچار افسردگی بشه .یک روز به طور اتفاقی اون متوجه قدرت عجیبی در خودش میشه اون متوجه میشه که از قدرت ادراک ذهنی(تلهپاتی) فوق العاده قدرتمندی برخورداره و می تونه تاریخ و زمان رو تغییر بده با توجه به این کشف عجیب تصمیم می گیره که به نیویورک بره و قاتل مادرش رو پیدا کنه غافل از اینکه قاتل هم خودش ازقدرت ادراک ذهنی فوق العاده قویتری برخوردار است

لینک دانلود در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...

Apple iPhone 3G داستان یک تکرار

تقریبا یک سال پس از طوفانی که اپل در ژانویه 2007 با معرفی اولین نسل iPhone به راه انداخت، دومین عضو این خانواده نیز با تغییرات کم و بیش قابل توجه به بازار ارائه گردیده است و دو فاکتور توزیع گسترده و حوزه قیمتی مناسب، آن را به بزرگترین رقیب برای iPhone کلاسیک بدل کرده است ما را در نگاهی موشکافانه به اجزا و عملکرد این نورسیده همراهی کنید.

خفن دانلود - Www.KhafanDL.Com


ادامه مطلب ...

Notepad++ 5.0.3

    Notepad++ برنامه‌ای رایگان برای ویراش کد اصلی (source code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار، زبان‌های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امکانات این برنامه عبارتند از: مشخص نمودن syntaxها ، تفکیک و قالب بندی کدها، تکمیل خودکار کدها، ویرایش همزمان چند فایل، Drag & Drop متون، قابلیت جستجوی کامل و ... همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارد. علاوه بر تمام امکانات فوق، این نرم افزار که به زبان C++ نوشته شده است نظر بسیاری از کاربران را جلب نموده است.


ادامه مطلب ...

Foxit Reader 2.3.3201

ی شک با فایلهای PDF آشنایی دارید . اما شما برای اجرای فایلهای PDF از چه نرم افزاری استفاده می کنید ؟ امیدوارم جوابتون Adobe Reader خود شرکت Adobe نباشه !

بله این درست است که شرکت Adobe یک شرکت شناخته شده و معروف است و تاکنون محصولات بی رقیبی را روانه بازار کرده است .

اما این موضوع دلیل نمی شود که بی چون و چرا از تمامی محصولات Adobe استفاده کنید …

نرم افزار Foxit Reader یک نرم افزار بسیار کم حجم و در عین حال بسیار سریع  است که از بهترین گزینه های پیشنهادی برای اجرای فایلهای PDF به شمار می رود .

اگر شما نیز تا به حال از نرم افزار Adobe Reader شرکت ادوبی استفاده می کردید ، پیشنهاد می کنیم تنها یکبار استفاده از این نرم افزار را امتحان کنید

این که در Adobe Reader  برای بازکردن یک فایل PDF ثانیه های طولانی  و گاه نزدیک به یک دقیقه منتظر بمانید تا اینکه تنها ظرف مدت 4-5 ثانیه آن را در FoxitReader اجرا کنید به سادگی حس سرعت و قدرت بالای این نرم افزار را در شما القاء خواهد کرد .

سرعت بالا در اجرای فایلهای PDF ، رایگان بودن نرم افزار و حجم بسیار کم نرم افزار (2 مگابایت) از خصوصیات بارز این نرم افزار است

امکانات نسخه جدید Foxit Reader  :

- بازکردن فایلهای PDF در یک Tab جداگانه در نرم افزار (Tab Browsing )

- پشتیبانی از فایلهای OCG

- پشتیبانی از Multimedia Player

-  قابلیت Automatic Scrolling

-  قابلیت طراحی Bookmark

و …

http://img.chuchvara.co.ua/Foxit_PDF_Reader.jpg


ادامه مطلب ...

ویرایشگر حرفه ای صوت با Okoker Audio Factory 7.0

http://www.downloads.ba/plugins/p13_download_manager/images/tb_737.jpg



Okoker Audio Factory نرم افزار صوتی بسیار قدرتمند و حرفه ای با قابلیتهای بسیار می باشد. قادر به ضبط ایستگاههای رادیویی از روی وب سایتها می باشد، و به شما قابلیت ضبط هر منبع صوتی موجود بر روی کامپیوتر را در قالب فرمت های صوتی متنوع می دهد. شامل ویرایش گر صوتی با افکتهای ویژه می باشد. توسط این نرم افزار قادر خواهید بود بخشهایی از فایل صوتی خود را Cut ، Copy و یا Paste نمائید، و فرمت فایل صوتی مورد نظر را به فرمت های دلخواه تبدیل کنید. این نرم افزار بویژه برای افرادی که قصد دارند بخش audio فایلهای ویدیویی خود را استخراج کنند و یا فرمت RM را به MP3/WAV تبدیل کنند، مفید می باشد. همچنین این برنامه قادر به تقسیم و تکه تکه کردن فایل های صوتی می باشد. دارای محیطی بسیار جذاب و در عین حال آسان برای هر کاربری بوده، و از فرمت های بسیاری پشتیبانی می کند، از جمله: wav, mp3, mp2, wma, ogg, g721, g723, g726, vox, raw وpcm

قابلیت های کلیدی نرم افزار Okoker Audio Factory 7.0 :
- ضبط ایستگاههای رادیویی از Web سایتها
- توانایی ضبط هر منبع صوتی موجود بر روی کامپیوتر شما و ذخیره به فرمت های متنوع
- اضافه کردن افکتهای بسیار متنوع و ویژه
- میکس، کپی، و برش فایلهای صوتی
- Split فایلهای صوتی و چسباندن آنها به یکدیگر
- تبدیل فرمت فایلهای صوتی به یکدیگر
- محیط بسیار جذاب
- استفاده آسان

- و...


ادامه مطلب ...

بازی The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor

بازی The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor : یکی از جدیدترین محصولات شرکت gameloft این بازی میباشد . بازی که برگرفته از روی فیلمی دیدنی با همین نام میباشد . این بازی به صورت جاوا تولید شده و در موضوعات رزمی و اکشن میباشد .

این بازی دارای فرمت جاوا است.



ادامه مطلب ...

نرم افزاری جهت اعمال کردن افکتها و تنظیمات گرافیکی Media Resize

برنامه Media Resizer نرم افزاری جهت اعمال کردن افکتها و تنظیمات گرافیکی که هر کاربر بسته به سلیقه خود میتواند با آن کار کند با این برنامه کوچک شما به راحتی میتوانید بر روی کلیپ ها و تصاویر خودتان بسته به سلیقه خودتان میتوانید Size یا حالت های گرافیکی که دوست دارید بهش اضافه کنید بعد با فرمت دلخواه آن را بروی سیستم خودتان یا روی صفحه اینترنتی که بهش علاقه دارید قرار بدید.

از جمله افکتهایی که میتوانید روی فایلهای خودتان اعمال کنید افکت موج آب هست که تصویر شما هنگامی که این افکت برویش قرار میگیرد مثل این میشود که در آب قرار گرفته است یکی از ویژگیهایی هم که این برنامه دارد محیطش ساده است و کار کردن باهاش خیلی راحت هست.

ویژگی های نرم افزار و لینک دانلود در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...

mobile Software- ZipMan 2.5



ZipMan is a file compression manager application for your Series 60 mobile phone.

features
* Open .Zip files from Inbox
* Automatically open documents stored in .Zip files
* Create new .Zip files to send via Email
* Add photos and memos to new .Zip files
* Files can be added from other applications on the phone via plugins
* Send new or existing .Zip files via Ir, Bluetooth or Email
* Send any file stored in the .Zip file via Ir, Bluetooth or Email


Compatible with

S60v3 - N73, N75, N76, N77,N80, N81, N82, N93, N93i, N95, E50, E51, E65, 5700, 6110, 6120, 6121, 6290, 6500.

Note:-
For S60v2 Mobiles first install “ZipMan.2.5.full” on your cell phone. Executing “.RAR” file. Please install “ZipMan_Extension_RAR_v10″.

For S60v3 Mobiles install “Zipmanager_s60v3″ on your cell phone.


ادامه مطلب ...

5- Mirrors Edge

یک بازی اکشنبسیار خوب که در اینده نزدیک منتشر خواهد شد این بازی توسط شرکت  EA منتشر خواهد شد واز هم اکنون توجه بسیاری را به خود جلب کرده است

کارکتر اصلی این بازی faith  است که دارای قدرت زیادی است و می تواند به کمک ضربات وحرکات رزمی با دشمنان مبارزه کند در نمایشگاه امسال تنها دموی چند مرحله ی ان در اختیار کارشناسان قرار گرفت به همین دلیل نمی توان به طور قطع روی این بازی نظر داد اما انچه مسلم است این بازی دارای گرافیک فوق العاده ای است که مطمئنا افراد اکشن دوست بسیاری را به خود جلب می کند .

http://g-ecx.images-amazon.com/images/G/01/videogames/videos/Slate-MirrorsEdge._SX320_CR0,0,0,0_PIen-us-vendor-play-shuttle-off,BottomLeft,0,43_.jpg